Inițiative
număr voturi
128
Sesiunea de vot s-a încheiat.
The Nest Crew
Silent Slam Poetry Tour - Cluj
Locul derulării inițiativei
O plimbare pe străzile clujului, din piața Unirii până la Belvedere de exmplu.
O scurtă descriere a inițiativei în limba română
Evenimentul nostru îi călăuzește pe tinerii clujeni – maghiar și români – într-o plimbare, care le oferă, cu ajutorul textelor slam-poetry posibilitatea de a se informa în legătură cu locațiile interesante ale orașului. Interpreții, aflați în rândul participanților la plimbare, nici măcar nu trebuie să rostească vreun cuvânt. Scopul NEST este de a nega afirmația conform cărei SLAM-POETRY e un gen spectacular. În cadrul proiectului nostru vor lua parte mai mulți interpreți, români și maghiari, care vor scrie câte un text, în timp ce se vor afla în diefrite locații istorice ale orașului. Ei vor ține cont de documentarea prealabilă și de atmosfera specifică a fiecărei locații. Scrierile, ce s-au născut astfel, le vom înregistra într-un studio și cu sprijinul unui post de radio partener ( ex. Radio Cluj) le vom difuza, pe durata a două ore, în ziua evenimntului. Textele redate astfel vor putea fi ascultate de participanții la plimbare cu ajutorul telefoanelor lor mobile. La finalul evenimentului, materialel înregistrate se vor transforma în prima arhivă sonoră de Slam Poetry din Ardeal.
Ce activități vor fi realizate în cadrul inițiativei?
Un plus motivațional pentu comunitatea de Slam Poetry. Documentare locații. Etapa de scriere a textelor. Arhivare studio. Evenimentul propriu zis. Plimbare tematică pe recital Slam Poetry.
Cărei nevoi a comunității clujene credeți că răspunde proiectul vostru?
Nevoia de a regăsii frumosul în mediul înconjurător și a învăța căt mai multe despre el.
Unde, către ce grupuri țintă și cum doriți să promovați această inițiativă?
Echipa Nest are deja o experiență de 6 ani în organizarea de evenimente căt mai diferite., cu aproximativ 25 de evenimente pe an, naționale și internaționale. Modalitățile de promovare încep de la Social Media, interviuri la radio, televiziune, până la afișe, stickere. Grupul țintă este un public tânăr între 16-35 de ani.
Care credeți că va fi efectul derulării inițiativei voastre?
Proiectul nostru este în categoria MEET-UP: înseamnă identificarea și activarea unor spații din Cluj precum și regândirea unor spații existente prin care acestea pot căpăta o altă funcțiune, chiar și temporară, în momentul de față, transformâm strâzile orașului în sală de spectacole. UP-DATE: înseamnă aducerea laolaltă a Vechiului și Noului Cluj, care ține atât de patrimoniul cultural, natural, material sau imaterial, cât și interacțiunea dintre membrii comunității tradiționale clujene și comunitățile formate prin intermediul comportamentului de oraș-magnet al municipiului care atrage tineri, investitori, turiști atât din regiune și țară, cât și de pe întreg continentul european. CLOSE-UP: evidențierea și punerea sub lumina reflectoarelor a poveștilor individuale ce evidențiază astfel aspectul de diversitate și de multiculturalitate al orașului dar și interconectarea umană dintre membrii comunității tocmai prin aceste povești.
Aveți nevoie să lărgiți grupul vostru cu noi membri pentru implementarea inițiativei?
Nu
Inițiatori, Parteneri, Sponsori
  •  Grupul PONT
  • Primăria și Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca
  • Visit Cluj
  • Cluj-Napoca 100
  • Centrul Cultural Clujean
  • Federația Tinerilor din Cluj