Inițiative
număr voturi
154
Sesiunea de vot s-a încheiat.
Din Suflet pentru Cluj
Tabără de o seară
Locul derulării inițiativei
Complex Sportiv Ghoergheni/La tevi
O scurtă descriere a inițiativei în limba română
Aflat la a 3-a ediție, “Tabără de o seară” este un proiect ce-si propune sa activeze spații și să unească oameni în perioada de vacanță când mulți nu avem idei, resurse să mergem într-o tabără și toți prietenii sunt plecați. Ziua reprezintă o activare pe partea de concursuri de mâncat, treasure hunt, jocuri ale copilăriei, photo props pentru copii mai mici sau mari iar seara poetry slam, karaoke, concurs de bancuri pentru cei mai talentați.
Ce activități vor fi realizate în cadrul inițiativei?
La nivel de activități propriu-zise ne vom distra pe zi în cadrul unor concursuri de mâncat pufuleți și eugenii, limbo, sărit coarda, photo props,treasure hunt, ne vom juca boardgames iar seara poeții, cântăcioșii și amuzanții vor încânta audiența într-o competiție foarte antrenantă și destinsă. Proiectul va include și un studiu de piață pre-eveniment și în timpul evenimentului despre modalitățiile tinerilor de petrecere a timpului liber și conceptul prin care văd ei tabere potrivite pentru necesitățiile lor, eșantionul vizat fiind de 100 de persoane, studiul va fi realizat atât online, cât și offline.
Cărei nevoi a comunității clujene credeți că răspunde proiectul vostru?
Acest proiect scoate copii mai mici sau mari din casă în perioada de vacanță, mai ales pe cei care nu-și permit vacanțe, nu au idei, bunici, practic nu au opțiuni de activare pe partea de vară
Unde, către ce grupuri țintă și cum doriți să promovați această inițiativă?
Ca și grupuri țintă vorbim de : Copii 3-15 ani pentru acitivitățiile de pe zi Tineri 16-35 pentru treasure hunt, poetry slam și karaoke. Concurs de bancuri. Promovarea acestui proiect se va face prin concurs pentru micro-influencer,tricouri, articole promovate în presă, bloguri, facebook ads și de asemenea se vor împărți și o serie de flyere.
Care credeți că va fi efectul derulării inițiativei voastre?
Cel puțin 100 de participanți la toate activitățiile Audiență de cel puțin 50 de persoane la concursurile de karaoke, poetry slam, bancuri. Cel puțin 30 de participanți la concursuile de karaoke, poetry slam, bancuri. Reach în online a campanie de get out of house de cel puțin 10 000 de persoane Cel puțin 5 aparții în presă.
Aveți nevoie să lărgiți grupul vostru cu noi membri pentru implementarea inițiativei?
Da
Inițiatori, Parteneri, Sponsori
  •  Grupul PONT
  • Primăria și Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca
  • Visit Cluj
  • Cluj-Napoca 100
  • Centrul Cultural Clujean
  • Federația Tinerilor din Cluj