Inițiative
număr voturi
147
Sesiunea de vot s-a încheiat.
Din Suflet pentru Cluj
3x Be Entrepreneur Weekend Meeting
Locul derulării inițiativei
Centru Regional de Excelență pentru Industrii Creative/Bastion Croitorilor/Cinema Dacia
O scurtă descriere a inițiativei în limba română
După peste 30 de întâlniri de tip experiment a tinerilor întreprinzători, ne-am gândit să rebranduim formatul de tip Meet-UP între antreprenori pentru schimb de resurse fie că vorbim la nivel informational, material, financiar sau tehnologic printr-un format de învățare prin experiență în care experiența, reflexia, generalizarea conceptelor să fie motoarele care accelerează unui start-up de la stadiul de proiect la business iar mai apoi initiator de CSR sau chiar HSR, în contextul european de promovare a ideii de întreprindere socială. Dorim să luăm parte la valul de antreprenori angrenați în prezentul și viitorul comunității conectate cu interesele proprii.
Ce activități vor fi realizate în cadrul inițiativei?
3x Be Entrepreneur Weekend Meeting presupune 3 ediții de tip eveniment de educație informală antreprenorială. În prima ne vom axa pe discursuri antreprenoriale inspiraționale, cu invitați, panel de discuții și networking, practic partea de experiență și reflexie din procesul de învâțare prin experiență. Al 2-lea eveniment va fi un workshop în care se va pleca de la nevoile comunității, evoluându-se spre idei și prezentări de idei de afaceri, practic aici tinerii cu idei de afaceri vor face totul ghidați de o serie de facilitatori. Ultimul event va consta într-o întâlnire de tip networking și panel de debate, în care participanții de la evenimentele antrerioare vor vorbi despre progresele făcute și se vor dezbate idei pentru strategii de CSR și HSR concretizate în viitoare proiecte comunitare integrate în start-up-uri de business. Proiectul va include și un studiu de piață pre-eveniment, post-eveniment și în timpul evenimentului despre domeniile de business în care vor tinerii să dezvolte afaceri și în ce proiecte comunitare ar dori să se implice sau ar vrea să inițieze din postura de viitori sau actual antreprenori, eșantionul vizat fiind de 100 de persoane, studiul va fi realizat atât online, cât și offline.
Cărei nevoi a comunității clujene credeți că răspunde proiectul vostru?
Acest proiect vine în întâmpinarea tinerilor care au idei foarte bune de afaceri și duc lipsă anumite elemente pentru a porni start-up-ul. De asemenea promovam conceptul de a da mai departe , conceptele asimilate, de a crea comunități în jurul unei idei, de a genera entuziasm prin dezvoltarea de noi produse și servicii plecate de la necesități ale pieței sau viziuni inovative ca să creeze concepte revoluționare.
Unde, către ce grupuri țintă și cum doriți să promovați această inițiativă?
Ca și grupuri țintă vorbim de : Tineri 16-35 cu idei de afaceri, dornici sau deja implicați în proiecte de business și comunitare Promovarea acestui proiect se va face prin articole promovate în presă, bloguri, facebook ads și google ads și de asemenea se vor împărți și o serie de flyere.
Care credeți că va fi efectul derulării inițiativei voastre?
Cel puțin 100 de participanți la toate edițiile Reach în online de cel puțin 10 000 de persoane Cel puțin 5 aparții în presă. Prezentarea a cel puțin 5 idei noi de afacere în faza 2 a proiectului Prezentare a cel puțin 2 idei comunitare în faza 3 a proiectului
Aveți nevoie să lărgiți grupul vostru cu noi membri pentru implementarea inițiativei?
Da
Inițiatori, Parteneri, Sponsori
  •  Grupul PONT
  • Primăria și Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca
  • Visit Cluj
  • Cluj-Napoca 100
  • Centrul Cultural Clujean
  • Federația Tinerilor din Cluj