Inițiative
număr voturi
153
Sesiunea de vot s-a încheiat.
XR Med
ClujTH
Cine sunteți voi, cum v-ați format?
XR Med a luat naștere pentru a rezolva o problemă cu care societatea noastră se confruntă zi de zi, și anume lipsa educației în rândul populației generale cu privire la măsurile de prim-ajutor ce trebuiesc luate în cazul unui stop cardiorespirator. Scopul acestui proiect este de a educa persoanele în vederea efectuării resuscitării cardiopulmonare.
Locul derulării inițiativei (locul fizic sau mențiunea „online”, eventual detalierea platformei/soluției online)
Fizic - Cluj-Napoca
O scurtă descriere a inițiativei în limba română
ClujTH (Cluj Treasure Hunt) propune o serie de activități de engagement pentru comunitatea clujeană cu vârste între 18 și 30 de ani. Sunteți pregătiți pentru o competiție misterioasă și inovativă? Strânge un grup de prieteni și participă în cadrul competițiilor noastre de Treasure Hunt pentru a câștiga premii pe măsură!
Ce activități concrete doriți să realizați în cadrul inițiativei?
Activitate de treasure Hunt în Cluj-Napoca din 1 septembrie 2022 până în 30 septembrie 2022. Dedicată pentru tinerii cu vârste cuprinse între 18-30 de ani, această activitate nu presupune nicio interacțiune fizică între participanți și echipa de organizare. Aceștia vor fi urmăriți de la distanță printr-o dronă, iar imaginile vor fi transmise live pe pagina de instagram. Competiția se va realiza în 4 echipe de câte 5 persoane. 20 de bilete vor fi ascunse în campusurile universitare Hașdeu și Observator, cu câte un QR code pe fiecare care va duce la formularul de înscriere în Treasure Hunt. În momentul în care toate cele 20 de persoane s-au înscris, acestea vor fi randomizate în cele 4 echipe, și vor primi pe mail primele instrucțiuni pentru prima probă. În total, ClujTH presupune 10 probe bazate pe ghicitori și activități sportive precum alergatul contra cronometru. Evenimentul se desfășoară pe raza municipiului Cluj-Napoca, concurenții având la dispoziție 3 zile să finalizeze toate cele 10 probe. Clarificare buget: Stick-urile USB, bandanele personalizate și hamacele se vor da ca și premii. Drona va fi folosită pentru transmisia live a evenimentului, ceea ce atestă caracterul inovativ al proiectului, și va stârni misterul în cadrul participanților. Reportofonul face parte din ultima probă, și este folosit pentru instrucțiunile ultimei probe. Biletele sunt pentru înscrierea participanților.
Cărei nevoi a comunității clujene sau nevoi specifice tinerilor credeți că răspunde inițiativa voastră?
Cu toții știm că pandemia a avut un impact negativ asupra nevoii de socializare și engagement a întregii comunități. Astfel, prin activități de Treasure Hunt ne propunem să creștem nivelul de socializare și implicit nivelul de fericire al oamenilor.
Cui doriți să vă adresați?
Tineri (14-35 de ani)
Specificul grupului țintă, dacă există (Ex. artiști, studenți, pasionați de tehnologie etc.)
Tineri cu vârste cuprinse între 18-30 de ani.
Cum doriți să promovați această inițiativă?
Participarea la Treasure Hunt va fi făcută ÎNTÂMPLĂTOR, și anume: În tot municipiul Cluj-Napoca se vor ascunde 20 cartonașe (bilet). Fiecare cartonaș va avea instrucțiuni de înregistrare printr-un cod QR. Nu va exista o promovare în social media/fizică, deoarece dorim ca înscrierea la acest Treasure Hunt să fie întâmplătoare, după ce 20 de persoane găsesc din întâmplare 20 de bilete care duc spre înscrierea la un Treasure Hunt.
Care credeți că va fi efectul derulării inițiativei voastre?
Suntem siguri că va avea un impact pozitiv imens.
Înapoi la inițiative
Inițiatori, Parteneri, Sponsori
  •  Grupul PONT
  • Primăria și Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca
  • Visit Cluj
  • Banca Comercială Română
  • Cluj for European Year of Youth 2022
  • Centrul Cultural Clujean
  • Federația Tinerilor din Cluj
  • Centrul de Resurse Citizen Y
  • Consiliul Județean al Elevilor Cluj
  • Uniunea Liceenilor Maghiari din județul Cluj
  • ClujHub
  • Casa de Cultură a Municipiului Cluj-Napoca
Ediții anterioare
Scrie-ne pe Messenger