Inițiative
număr voturi
135
Sesiunea de vot s-a încheiat.
Din Suflet pentru Cluj
Auzi, tu ești Antreprenor?
Locul derulării inițiativei
Centrul Regional de Excelență pentru Industrii Creative/Bastionu Croitorilor/Cinema Daci
O scurtă descriere a inițiativei în limba română
"Auzi, tu ești Antreprenor? " este un concurs aflat la prima ediție, de cultură generală dedicat tinerilor, studențiilor aspiranți în tainele mediului de afaceri. La nivel de concurs vorbim de echipe de 3-5 persoane, a căruit team leader trebuie să treacă de o probă telefonică, cu 10 întrebări în 3 minute, echipele care trec de preselecție se vor confrunta în competiția finală, unde există câte categorii de domeniu:Brand de Cluj, Inovație antreprenorială, Personalități Antreprenoriale, Finanțe, Marketing și Literatură Antreprenorială. Primele trei echipe care strâng cele mai multe punct se vor înfrunta în runda finală într-un joc de Capital+, unde se va stabili și ordinea finală a primelor 3 locuri.
Ce activități vor fi realizate în cadrul inițiativei?
Acest concurs de cultură generală are 5 etape importante: 0 Promovarea concursului 1. Lansarea apelului de concurs și înscrierea participanțiilor 2 Preselecție telefonică 3. Concursul în fazele inferioare 4 Finala cu cele 3 echipe în sistem de Capital+ Proiectul va include și un studiu de piață pre-eveniment despre sursele de informare din domeniu stirilor antreprenoriale și credibilitatea lor, eșantionul vizat fiind de 100 de persoane, studiul va fi realizat atât online, cât și offline.
Cărei nevoi a comunității clujene credeți că răspunde proiectul vostru?
Acesta proiect vine ca o componentă educativă informală care își propune să îmbogățească cultura generală a tinerilor pasionați de antreprenoriat, de a-i pregăti pentru intrarea în business cu un set de cunoștiințe utile și de asemenea pentru compensa discrepanța teoretie utilă - practică ce se face în școală.
Unde, către ce grupuri țintă și cum doriți să promovați această inițiativă?
Ca și grupuri țintă vorbim de : Tineri 16-35 cu idei de afaceri, dornici sau deja implicați în proiecte de business și comunitare Promovarea acestui proiect se va face prin articole promovate în presă, bloguri, facebook ads și google ads și de asemenea se vor împărți și o serie de flyere.
Care credeți că va fi efectul derulării inițiativei voastre?
Cel puțin 10 echipe participante și 40 jucători Reach în online de cel puțin 20 000 de persoane Cel puțin 5 aparții în presă.
Aveți nevoie să lărgiți grupul vostru cu noi membri pentru implementarea inițiativei?
Da
Inițiatori, Parteneri, Sponsori
  •  Grupul PONT
  • Primăria și Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca
  • Visit Cluj
  • Cluj-Napoca 100
  • Centrul Cultural Clujean
  • Federația Tinerilor din Cluj