Inițiative Câștigătoare
număr voturi
57
Sesiunea de vot s-a încheiat.
Halart
Laborator limbaj nonverbal
Cine sunteți voi, cum v-ați format?
Suntem actori, regizori, papusari, care dintr-o dorinta arzatoare de a performa si de a creea spectacole am inceput renovarea unei foste fabrici (desigur multumim si contributiei Comon Cluj-ului de acum 2 ani) pentru crearea primului teatru de papusi pentru oameni mari.
Locul derulării inițiativei (locul fizic sau mențiunea „online”, eventual detalierea platformei/soluției online)
Fosta imprimerie Cluj-Napoca
O scurtă descriere a inițiativei în limba română
Pantomima reprezintă o altă latura, a teatrului, așa-numitul teatru mut în care acțiunea este exprimată doar prin ajutorul mișcărilor scenice și a limbajului non verbal susținute, sau nu, de notele muzicale a coloanei sonore de pe fundal. Poiectul de față își propune organizarea unui laborator mut în cadrul căruia participanții să experimenteze un exercițiu teatral prin care ne transmitem non-verbal mesajul unul celuilalt. Dorim să propunem un exercițiu prin care, pe întreg parcursul derulării proiectului, publicul va comunica în exclusivitate nonverbal. Sperăm să ajutăm participanți la dezvoltarea capacității de a-și menține atenția voluntară, răbdarea, dezvoltarea modului de înțelegere și receptare în comunicarea de zi cu zi.
Ce activități concrete doriți să realizați în cadrul inițiativei?
Etapele principale ale laboratorului: - etapa 1 - cunoașterea și inițierea - etapa 2 - exertitii de pantomimă - etapa 3 - pregătirea actorului - etapa 4 - prezentarea momentului
Cărei nevoi a (membrilor) comunității clujene credeți că răspunde inițiativa voastră?
Credem că prin acest experiment vom putea învăța, atât noi cât și participanții, cum să comunicăm mai precis, cu o exprimare non verbală mai relaxată, astfel încat mesajul să ajungă la interlocutor cu aceeași informație cu care a fost trimis.
Cui doriți să vă adresați?
Tineri (14-35 de ani), Adulți (35-59 de ani)
Specificul grupului țintă, dacă există (Ex. artiști, studenți, pasionați de tehnologie etc.)
Această inițiativă este adresată persoanelor de toate vârstele, cu un interes real în ceea ce privește dezvoltarea personală.
Cum doriți să promovați această inițiativă?
Promovarea acestui proiect dorim a fi realizată în principal pe rețelele de socoalizare media, cât și pe pagina Halart pentru a facilita accesul la informatii și detalii.
Care credeți că va fi efectul derulării inițiativei voastre?
Comunicarea de zi cu zi nu reprezintă doar împărtășirea unei informații de la transmițător la receptor. Desigur, ceea ce spunem este important, darmai important decât cum sună este percepția în limbajul trupului. Dacă limbajul sonor diferă de cel vizual, credibilitatea mejasului transmis scade. Asta pentru că în comunicarea zilnică, fapt demonstrat științific, doar 7% este limbaj verbal, iar 93% limbaj nonverbal. Așadar, sperăm că prin acest experiment să putem face conștient publicul participant de acești factori și să ii ajutăm să își folosească mult mai mult limbajul non verbal.
Înapoi la inițiative
Inițiatori, Parteneri, Sponsori
  •  Grupul PONT
  • Primăria și Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca
  • Visit Cluj
  • Banca Comercială Română
  • Centrul Cultural Clujean
  • Federația Tinerilor din Cluj
  • Centrul de Resurse Citizen Y
  • Consiliul Județean al Elevilor Cluj
  • Uniunea Liceenilor Maghiari din județul Cluj
  • ClujHub
  • Casa de Cultură a Municipiului Cluj-Napoca
Ediții anterioare