Inițiative
număr voturi
205
Sesiunea de vot s-a încheiat.
Din Suflet pentru Cluj
Travel Buddy here! 2023
Cine sunteți voi, cum v-ați format?
Astazi grupul informal de initiativa este condus de Sebastian Neagu, ce a fost voluntar la evenimentele anterioare. Din Suflet pentru Cluj este un grup informal de inițiativă, un spirit viu, incă de 2015. De atunci am implementat peste 20 de proiecte de bugetare participativă, cu un număr total de peste 1000 de participanți. În atâția ani s-au schimbat multe, dar ca și pagina noastră de facebook, misiunea râmâne aceeași. Ne dorim să contribuim cât mai mult la spiritul efervescent al orașului.

Locul derulării 

Bastion Croitorilor

Dați-ne o scurtă descriere a ideii în limba română.

Creează conexiuni călătorind în jurul lumii! Start-point-Cluj-Napoca. Se vor acorda note de la 1 la 5, orice notă comună de peste 3 reprezintă reciprocitate, iar organizatorii vor facilita contactele după eveniment. Fiecare masă va avea câte o țară ca tematică (design și mâncare). Fiecare participant va avea un id format din luna nașterii și orașul preferat și . In caz de id-uri la fel, se va adăuga și ziua nașterii, de exemplu 05 Noiembrie Cluj. 2 participanți vor premii vouchere de avion.

Ce activități concrete doriți să realizați în cadrul ideii?

Se vor acorda note de la 1 la 5, orice notă comună de peste 3 reprezintă reciprocitate, iar organizatorii vor facilita contactele după eveniment. Fiecare masă va avea câte o țară ca tematică (design și mâncare). Fiecare participant va avea un id format din luna nașterii și orașul preferat și (De ex Noiembrie Cluj). In caz de id-uri la fel, se va adăuga și ziua nașterii, de exemplu 05 Noiembrie Cluj. Călătorul și călătoarea cu cele mai multe match-uri vor fi premiate cu vouchere de călătorie și transport. Fiecare rundă va dura cel mai probabil 5 minute, în funcție de număr de participanți, timpul total este de 60 de minute pentru toate rundele. Proiectul va include și un studiu de piata pre-eveniment și în timpul evenimentului despre atractivitatea Clujului ca destinație turistică, eșantionul vizat fiind de 100 de persoane, studiul va fi realizat atât online, cât si offline.

Cărei nevoi a comunității clujene sau nevoi specifice tinerilor credeți că răspunde ideea voastră?

Nevoia a socializa, de a fi călători, de a-ți găsi locul în lume este specifică oricarui om dintr-o comunitate care este tot mai focusata pe cariera, uitând care este rolul nostru ca oameni și anume sa explorăm lumea, alături de oameni dragi, cât încă avem posibilitate.
Cui doriți să vă adresați?
Tineri (14-35 de ani)
Specificul grupului țintă, dacă există (Ex. artiști, studenți, pasionați de tehnologie etc.)
studenți, pasionați de călătorie, oameni singuri

Cum doriți să promovați această idee?

Promovare sponsorizată pe facebook, prin postări specializate și concursuri. Sondajul de opinie va fi și el un boost de vizibilitate pentru acest proiect. Comunitatea de Couchsurfing din Cluj este dornică de cât mai multe evenimente specifice și evenimentul se poate viraliza pe cale organică destul de frumos. Deși credem în valorile ecoloigce vom pune la dispoziție în locațiile aprobate afișe și stickere. Aplicația de Couchsurfing va ajuta de asemenea la promovarea evenimentului.
Care credeți că va fi efectul derulării inițiativei voastre?
Ne propunem ca cel puțin 50% din participanți să fie încurajați să descopere frumusețile Clujului, României și ale întregii lumi în cadrul acestui an. La nivel macro ne-am dori să ajutăm la promovarea orașului ca o destinație de cel puțin o săptâmână, nu doar un portal de weekend festivalier, cum este în momentul de față.

Înapoi la idei

Scrie-ne pe Messenger