Inițiative
număr voturi
126
Sesiunea de vot s-a încheiat.
Din Suflet pentru Cluj
42 Cluj Speed Dating Day
Locul derulării inițiativei
O librărie/Local de speed dating/Cinema Dacia/Bastionul Croitorilor/Centrul Regional de Excelență pentru Industriile Creative
O scurtă descriere a inițiativei în limba română
Este un proiect ce a trecut deja prin 4 faze în care am experimentat în diferte locații ca Cinema Dacia, Urania Place fenomenul de speed dating între tineri antreprenori și corporatiști sub denumirea de B-Dating și B-Social. Considerăm că ar trebui să lărgim aria de acoperire la toți tinerii de pe intervalul 18-33 ani, proiectul împărțindu-se în două secțiuni 18-25 și 26-33 ani, fiindcă am primit feedback-uri legate de diferențele de vârstă ce îngreuna socializare într-un timp atât de scurt cum sunt cele 5 minute în care trebuie sa dai tot ce ai mai bun pentru a primit o nota bună, în caz de reciprocitate organizatorii facilitând schimbul de contacte.
Ce activități vor fi realizate în cadrul inițiativei?
Vorbim aici de o campanie de promovare intensă astfel încât să avem o bază cât mai mare de aplicați. ce va include și un clip sugestiv. La nivel de regulament se va seta un număr de maxim de 42 de participanți pe fiecare secțiuni, respectiv 42 de fete și 42 de băieți, iar cei care se vor înscrie după vor fi incluși în lista de rezervă. Cifra 42 nu aleasă la întâmplare, ea este răspunsul la viața, univers și tot restul furnizată de supercomputerul Gândire Adânca din Opera lui Douglas Adam. Locurile în care se vor așeza pentru început băieții va fi în funcție de cartea lăsată de fiecare fată, astfel încă suspansul, poveștiile și creativitatea să roiască ca niște fluturi. Se vor acorda nota de la 1 la 5, orice notă comună de peste 3 reprezintă reciprocitate, iar organizatorii vor facilitate contactele după eveniment. Proiectul va include și un studiu de piață pre-eveniment, ce va viza viziunea tinerilor despre relații, sex și dating, aplicații online de dating, căsătorie, copii, bărbatul și femeia perfectă, eșantionul vizat fiind de 100 de persoane, studiul va fi realizat atât online, cât și offline.
Cărei nevoi a comunității clujene credeți că răspunde proiectul vostru?
Nevoia a socliaza, de a fi iubit este specifică oricărui om dintr-o comunitate care este tot mai focusată pe carieră, uitând care este rolul nostru ca oameni și anume să iubim și să fim iubiți.
Unde, către ce grupuri țintă și cum doriți să promovați această inițiativă?
Secțiunea 1- Tineri 18-25 ani Secțiunea 2- Tineri 26- 33 ani Promovarea acestui proiect se va face prin articole promovate în presă, bloguri unde vom lansa un concurs de articole pe tema primei iubiri, facebook ads și google ads și de asemenea se vor împărți și o serie de flyere.
Care credeți că va fi efectul derulării inițiativei voastre?
Cel puțin 100 de participanți la toate edițiile Reach în online de cel puțin 10 000 de persoane Cel puțin 5 aparții în presă.
Aveți nevoie să lărgiți grupul vostru cu noi membri pentru implementarea inițiativei?
Da
Inițiatori, Parteneri, Sponsori
  •  Grupul PONT
  • Primăria și Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca
  • Visit Cluj
  • Cluj-Napoca 100
  • Centrul Cultural Clujean
  • Federația Tinerilor din Cluj