Inițiative
număr voturi
143
Sesiunea de vot s-a încheiat.
Clujul Altfel
Și Clujenii visează câteodată
Locul derulării inițiativei
Detunata Parc/Parc Central/Parcul Feroviarilor
O scurtă descriere a inițiativei în limba română
Aflat la a 2-a ediție, “Și Clujenii visează câteodată” ce reprezintă upgrade al proiectului din 2016 “ Și Clujenii dorm câteodată “ este un proiect ce-si propune sa activeze spații și să dezactiveze tinerii de la stresul urban insomniac prin provocări trăsnite ca și Miss și Mister Pijama, bătaie cu apă, bătaie cu perne, expoziție de șosete, cântece de chitară și seara proiecție de film cu pizza pentru toți cei care donează pufoșenii redirecționate în scop caritabil catre cazuri unde somnul nu este așa de dulce cum ar trebui să fie , fiecare noapte a copilăriei.
Ce activități vor fi realizate în cadrul inițiativei?
La nivel de activități vom avea provocări trăsnite ca și Miss și Mister Pijama, bătaie cu apă, bătaie cu perne, expoziție de șosete, cântece de chitară și seara proiecție de film cu pizza pentru toți cei care donează pufoșenii , redirecționate în scop caritabil catre cazuri unde somnul nu este așa de dulce cum ar trebui să fie în fiecare noapte a copilăriei. Proiectul va include și un studiu de piață pre-eveniment ce-și doresc să afle câte ore dorm tinerii în medie, prin ce modalități reușesc să adoarmă și surse ale insomniei, eșantionul vizat fiind de 100 de persoane, studiul va fi realizat atât online, cât și offline.
Cărei nevoi a comunității clujene credeți că răspunde proiectul vostru?
Acest proiect își propune să reunească tineri ce adoră să se bucure de lucrurile simple, de provocări ce nu include așa multe elemente materiale ci doar spirit de inițiativă, zâmbete, sinergie și multă energie într-un parc de tip pădure, ce ar merita mai multă atenție din partea comunității.
Unde, către ce grupuri țintă și cum doriți să promovați această inițiativă?
Ca și grupuri țintă vorbim de : Tineri 16-30 ani Promovarea acestui proiect se va face prin articole promovate în presă, bloguri, facebook ads și google ads și de asemenea se vor împărți și o serie de flyere.
Care credeți că va fi efectul derulării inițiativei voastre?
Cel puțin 50 de participanți la toate activitățiile Reach în online a campanie de cel puțin 10 000 de persoane Cel puțin 5 aparții în presă.
Aveți nevoie să lărgiți grupul vostru cu noi membri pentru implementarea inițiativei?
Da
Inițiatori, Parteneri, Sponsori
  •  Grupul PONT
  • Primăria și Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca
  • Visit Cluj
  • Cluj-Napoca 100
  • Centrul Cultural Clujean
  • Federația Tinerilor din Cluj