Inițiative
număr voturi
126
Sesiunea de vot s-a încheiat.
Clujul Altfel
Biz-Art
Locul derulării inițiativei
Centru Regional de Excelență pentru Industrii Creative/Bastion Croitorilor/Cinema Dacia
O scurtă descriere a inițiativei în limba română
După prima ediție din 2016 unde organizatorul de evenimente Radu Deac, alături de cântărețul Robert Sălăgean au oferit un workshop inspirație și plin de sfaturi utile ne-am gândit să mergem mai departe cu formatul de întâlniri dedicate artiștiilor din toate sferele care să include și o expoziție, o lansare de creație ( carte, album, poezie) și un workshop care să include meșteșuguri modern sau clasice unde și publicul să fie atras din perspectiva potențialului consumator. Practic workshopul Biz-Art devine un format de reflexie, generalizare și transfer corelat cu experiența artiștilor si piața lor potentiala de desfacere , căci degeabă facem teorie dacă pratica este soră cu procastinarea, asta ar fi una din lecțiile primei ediții.
Ce activități vor fi realizate în cadrul inițiativei?
În faza 0 vom realiza studiu de piață pre-eveniment, post-eveniment și în timpul evenimentului despre cum percep artistii domeniul business, antreprenori arta și publicul larg ,arta, dorind să găsească elemente comune între acește 3 actori importanți din societate, eșantionul vizat fiind de 100 de persoane, studiul va fi realizat atât online, cât și offline. În faza 1 vom lansa o preselecție către artiști care vor să fie parte din expoziție, mentori care să supervizeze activitatea lor și traineri care să faciliteze analiza exeperienței de business în artă. În faza 2 vom selecta 3 artiști din domenii diferite pentru a fi parte din expoziție, cărora le vom aloca și buget de susținere pentru material distribuit egal de în valoare totală de 1050 lei În faza 3 vom realiza expoziția ce va dura 2 zile. În faza 4 vom facilita Workshopul Biz-Art.
Cărei nevoi a comunității clujene credeți că răspunde proiectul vostru?
Acest proiect vine în întâmpinarea tinerilor care au creații foarte frumoase și duc lipsă anumite elemente pentru a-și monetiza produsele, devenind în timp nesustenabil, reorientându-se către ocupații care nu le generează aceeași satisfacție și implicit nu aduc un aport la fel semnificativ în societate. De asemenea promovam conceptul de a da mai departe, conceptele asimilate, de a crea comunități în jurul unei idei, de a genera entuziasm prin scoaterea la lumină a unor produse artistice.
Unde, către ce grupuri țintă și cum doriți să promovați această inițiativă?
Ca și grupuri țintă vorbim de : Tineri 16-35 cu spirit creative implicați în proiecte artistice. Promovarea acestui proiect se va face prin articole promovate în presă, bloguri, facebook ads și google ads și de asemenea se vor împărți și o serie de flyere.
Care credeți că va fi efectul derulării inițiativei voastre?
Cel puțin 30 de participanți la workshopul Biz-Art Reach în online de cel puțin 10 000 de persoane Cel puțin 5 aparții în presă. Cel puțin 3 artiști expozanți Ce puțin 100 de persoane la expoziție
Aveți nevoie să lărgiți grupul vostru cu noi membri pentru implementarea inițiativei?
Da
Inițiatori, Parteneri, Sponsori
  •  Grupul PONT
  • Primăria și Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca
  • Visit Cluj
  • Cluj-Napoca 100
  • Centrul Cultural Clujean
  • Federația Tinerilor din Cluj