Inițiative Câștigătoare
număr voturi
0
Sesiunea de vot s-a încheiat.
Din Suflet pentru Cluj
Travel Buddy here!
Cine sunteți voi, cum v-ați format?
Astazi grupul informal de initiativa este condus de Cristina Loghin, ce a fost voluntar si speaker la unul din evenimentele din 2019.. Echipa de management este completata de Morar Ioana Maria responsabila de imagine si design iar Ratiu Alexandru -Anthony de promovarea în social media . Povestea grupului informal de initiativa Din Suflet pentru a început în 2015, având ca fondatori pe Cristian Taran, Cristian Dan Pilip si Cristian Berbece, unde am realizat primele proiecte de bugetare participativa. 13 mai, la Cinema Maraşti, a avut loc prima editie a evenimentului “Intre Antreprenoriat şi Financiar”, o sesiune informala de workshopuri, trainninguri şi discursuri motivationale, un concept modern ce şi-a propus sa îmbine aspectele analitice moderne ca şi must have al prezentului în materie de orientare la nivel de mic întreprinzator, cu strategiile financiare şi nonfinanciare ale companiei. Evenimentul a fost moderat de Catalin Petcu, Ovidiu Cimpean, Director in cadrul Primariei Cluj Napoca a vorbit despre 3 proiecte ce vizau infrastructura economica în zona: Proiectul TEAM (Tehnologie Antreprenoriat Evolutie şi Microintreprindere), Centrul Regional de Excelenta pentru Industrii Creative şi drumul de acces în zona Lomb, în finalul discursului a indemnat tinerii la curaj, asumare de riscuri în dezvoltarea unei afaceri . Ruxandra Mercea, Director Executiv Transylvania College, a oferit un discurs motivational despre „Initierea unei Afaceri”, folosind puterea exemplului personal. Carmen Nicula, managing partner în cadrul HR4Business a initiat o dezbatere practica şi utila vis-a-vis de rolul resurselor umane intr-o companie. Mark Torok. trainer cu experienta în PR şi Marketing. fondator al asociatiei Gutenber, a explicat paşii strategici în pozitionarea unui produs pe piata. Bonus, Raluca Igret, reprezentant al Fundatiei Danis Consulting, a expus oportunitatea unica de “Burse Erasmus pentru Antreprenori”, un program de burse pentru mentorat în business-ul international. In 10 iulie 2015, Iulius Parc a fost gazda evenimentului „Tabara de o seara”, din cadrul Com’On Cluj 2015 Capitala Europeana a Tineretului. Evenimentul este un concept de camping urban, o campanie de destresare, cu numeroase activitati amuzante în aer liber. Vizitatorii au avut parte de muzica şi de numeroase jocuri, la care au putut participa împreuna cu prietenii şi familia. Mini-campionat de tras sfoara, board games, sesiuni de poveşti şi glume, treasure hunt, concurs de mâncat pufuleti şi alte jocuri ale copilariei au doar câteva dintre surprizele pregatite. Atmosfera a fost întretinuta de trupa Caminul 16, compusa din studentii Robert Salagean şi Tiberiu Titieni, finaliştii X Factor România. In perioada 29-30 august, am organizat o serie de manifestari de conştientizare a importantei cunoaşterii tehnicilor de masurare a tensiunii, glicemiei, acordare de prim-ajutor. Evenimentul a avut loc în Parcul Detunata, în cartierul Gheorgheni. Sub deviza "Impreuna pentru un stil de viata sanatos " s-a organizat şi un campionat de ping-pong. Evenimentul a facut parte din procesul de bugetare participativa de tineret Cluj 2015, Capitala Europeana a Tineretului. Be Antreprenor Weekend Meeting a avut loc în perioada 25-27 Septembrie, la Bastionul Croitorilor, reprezentând un follow-up al proiectului “Intre Antreprenoriat şi Financiar”, unde s-a mers pe un format de workshopuri pornind de la contextul macro la nivel de business pâna la crearea de echipe şi dezvoltarea de idei de afaceri, urmând ca în viitor sa aiba loc întâlniri saptamânale ale micilor întreprinzator.i unde sa se poate rezvolza orice impediment care sta în calea dezvoltarii afacerii. Seria de evenimente Din Suflet pentru Cluj continuat si în 2016, fiind deschisa pe 25 septembrie, în intervalul 12:00-20:00, fiind gazduita de Parcul Detunata, în cartierul Gheorgheni, unde a avut loc evenimentul “ Tensiune şi prim-ajutor pentru sanatatea tuturor editia a 2-a ". Bonus, la aceasta editie s-au organizat şi campionate de ping-pong, fotbal, şah, cu înscriere gratuita. Pe 8 Octombrie am organizat proiectul outdoor „Tabara de o seara editia a 2-a”, unde oameni de toate vârstele au fost invitati sa petreaca o zi + o seara relaxanta, la început de an şcolar. La aceasta în afara de activitatile de anul trecut (boardgames, concursuri de tras sfoara, mâncat pufuleti, treasure hunt) editia aceasta ne-am propus sa promovam şi tinerii artişti, prin sesiuni de karaoke. Activitatile nou introduse au fost: concurs de mâncat eugenii, limbo, facepainting, modelaj de baloane, photo propos, paharele bucuclase. Pe data de 25 noiembrie la Bastionul Croitorilor, Catalin Berbece, Antonia Constantinescu şi Orsolya Lorincz, 3 tineri aflati la început de drum, şi-au expus pentru prima oara creatiile, în cadrul unor discursuri inspirationale despre calatoria parcursa, motivele şi idealurile lor. Tematica a fost legatura dintre om şi natura, în ambianta unor arome placute de ceai. Participantii au avut şansa sa se delectateze cu un mix expozitional de fotografii, desene, picturi, origami şi pufoşenii tricotate. Mai mult de atât, au învatat gratuit o parte din tainele realizarii acestor forme de arta, în cadrul unor workshop-uri tematice :"Invata sa tricotezi"-cu Orsolya Lorincz, „Sa desenam lumea” - cu Antonia Constantinescu, „Creeaza origami”- cu Berbece Catalin “B-Social” a avut loc 3, 9, 11 Octombrie 2017 la Cinema Dacia şi 18 noiembrie 2017 la Urania Palace sub denumirea de „B-Dating”, urmând ca anul acesta sa se rebranduiasca în „B-Social”. Activitatile principale constau într-o serie de evenimente de tip speed-networking de cate 5 minute runda in care tinerii antreprenori sa faca schimb de resurse informationale, într-un mod cât mai eficient, timp de 2-3 ore pentru dezvoltarea de parteneriate durabile, proiecte sociale de impact şi idei antreprenoriale, concretizate în afaceri de succes, care vor impulsiona baza de colectare a taxelor şi implicarea tinerilor în voluntariat. In 2019 Tabara de o seara” si “Tensiune si prim-ajutor pentru sanatatea tuturor” au ajuns deja la a 3-a editie, “42 Cluj Speed Dating“ cu cele 2 editii contribuit la o istorie ce astfel a ajuns la 6 editii, ce s-au rebranduit ca nume, dar conceptul de speed dating a ramas acelasi. 3x Be Entreprenuer Weekend Meeting deja este traditie cu nenumarate, devenind cu timpul un accelerator de idei de afaceri tot mai bine perfectionat.Partea distractiva cu jocuri de jocietate denumita “Antreprenori în jocuri de societate” a fost una din noutatile propuse sub forma a doua editii. La categoria noutati s-a alaturat si concursului de cultura antreprenoriala “ Auzi, tu esti antreprenor? ". Provocarea cele mai recente ediții de evenimente, din 2021, a fost reprezentată de implementarea acestor doar în format online, dar și acest test a fost trecut cu brio, indiferent că vorbim de "Tensiune și prim-ajutor pentru sănătatea tuturor", "Tabără de o seară" sau "42 Blind Social". Tensiune și prim-ajutor pentru sănătatea tuturor a generat un sir foarte lung de întrebări adresa expertului ordont Roxana Triștiu. Dar ar fi păcat să omitem sesiunile de mindfullness și masaj pentru spate faciltiate de Andrada Costea, respectiv Bernadate Maciejewska ( primul nostru speaker internațional din istorie).
Locul derulării inițiativei (locul fizic sau mențiunea „online”, eventual detalierea platformei/soluției online)
Foisor Parc Central/O librarie/Local de speed dating/Cinema Dacia/Bastionul Croitorilor/Centrul Regional de Excelenta pentru Industriile Creative
O scurtă descriere a inițiativei în limba română
Fenomenul de speed meeting între tineri antreprenori și corporatiști, sub denumirea de B-Dating și B-Social este un proiect ce a trecut deja prin 7 faze. Ediția aceasta trece la nivelul următor- Partenerul de Călătorit. De ce? Pentru că escapadele sunt vise frumose pe care ne dorim să le atinge, fie că vorbim despre o destinație sau drumul în sine. Când avem pe cineva alături visul devine și mai frumos. Fiecare rundă va avea o țară/destinație în sine, astfel că participanții vor călătorii în jurul lumii. nu la propriu dar la ocul în sine. Premiile ne gândim să fie vouchere de călătorie, cazare, ghiozdane.Considerăm că ar trebui să lărgim aria de acoperire la toți tinerii din categoria de vârsta 18-35. Ne gândim și să extindem timpul de 5 minute, în care aceștia să dea tot ce e mai bun pentru a primi o notă cât mai mare, în caz de reciprocitate organizatorii facilitând schimbul de contacte.
Ce activități concrete doriți să realizați în cadrul inițiativei?
La nivel de regulament anul acesta vor renunța la numărul maxim de partipanți, dar preconizăm undeva la 10 runde de speed meeting. Ca și activitate, vor avea ocazia să poarte conversații cu fiecare persoană timp de 8 minute. Locurile în care se vor aseza pentru început vor fi în funcție de lună și înscris pe loc.Se vor acorda note de la 1 la 5, orice nota comuna de peste 3 reprezinta reciprocitate, iar organizatorii vor facilita contactele dupa eveniment.
Cărei nevoi a comunității clujene sau nevoi specifice tinerilor credeți că răspunde inițiativa voastră?
Nevoia a socializa, de a împărtăși experiențe, de a crea conexiuni este specifică oricărui om dintr-o comunitate care este tot mai focusată pe carieră, uitând care este rolul principal: ca oamenii să fie apreciați și fericiți,
Cui doriți să vă adresați?
Tineri (14-35 de ani)
Specificul grupului țintă, dacă există (Ex. artiști, studenți, pasionați de tehnologie etc.)
Tineri, bărbați și femei, 18-35 ani, pasinonați de călătorii, status relație-singuri.
Cum doriți să promovați această inițiativă?
În linii mari, strategia de promovare am stabilit-o altfel: - Facebook & Instagram Ads - Articole pe bloguri și în presă dacă vom avea o bună colaborare - Studiu de piață pre-eveniment și în timpul evenimentului despre "Viziunea tinerilor despre locul și viitorul perfect", eșantionul vizat fiind de 100 de persoane, studiul va fi realizat atât online, cât și offline. - Postare cu evenimentul în grupuri țintă - Campanie de promvoare intensă astfel încât sa avem o baza cât mai mare de aplicați (ne gândim deja la un clip sugestiv) - Contactarea participanților de la edițiile anterioare pentru a-i informa cu privire la evenimentul din anul acesta - Concursuri cu premii atractive pe pagina evenimentului și pagina Din Suflet pentru Cluj
Care credeți că va fi efectul derulării inițiativei voastre?
Cel putin 30 de participanti la toate editiile Reach în online de cel putin 10 000 de persoane Cel puțin 5 aparții în articole
Înapoi la inițiative
Inițiatori, Parteneri, Sponsori
  •  Grupul PONT
  • Primăria și Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca
  • Visit Cluj
  • Banca Comercială Română
  • Cluj for European Year of Youth 2022
  • Centrul Cultural Clujean
  • Federația Tinerilor din Cluj
  • Centrul de Resurse Citizen Y
  • Consiliul Județean al Elevilor Cluj
  • Uniunea Liceenilor Maghiari din județul Cluj
  • ClujHub
  • Casa de Cultură a Municipiului Cluj-Napoca
Ediții anterioare
Scrie-ne pe Messenger