Clujul Altfel
Antreprenor în jocuri de societate
Cine sunteți voi, cum v-ați format?
Grupul Clujul Altfel a pus mereu accentul pe partea de comunitate si industrii creative. Anul 2023 este un reper în materie de inovație, de aceea am venit anul acesta cu o propunere primită cu multă căldură în edițiile precedente " Antreprenor în jocuri de societate" plus ceva nou pentru România, căci inovația e cuvântul de ordine în cadrul filosofiei noastre " Language exchange". Echipa are un background corporatist dar cu un spirit de voluntar nemuritor, antrenat și pregătit de noi provocări.
Bastion Croitorilor
Dați-ne o scurtă descriere a ideii în limba română.
Proiectul reprezintă o serie de competitii de tip jocuri de societate cu tematică antreprenorială, dedicată în principal tinerilor, studențiilor aspiranți în tainele mediului de afaceri. Vorbim aici de Catan, Nu te supăra, Frate!, Europolis, Dixit, Acitivty, Saboteur, Catan, Sah, Rummy și Povesti Intunecate. Formatul va include și un concurs de cultură generală de tip Kahoot.it Cluj-Napoca si Trivia România.
Ce activități concrete doriți să realizați în cadrul ideii?
Jocurile de societate care se vor practica vor fi: Catan, Nu te supăra, Frate!, Europolis, Dixit, Acitivty, Saboteur, Catan, Sah, Rummy si Povesti Intunecate. Pe partea de cultura generala Trivia România va avea mai multe sectiuni ce cuprind istoria, sportul si geografie tarii noastre.
Kahoo.it se va concentra pe partea de întrebari despre industria alimentara din Cluj si Transilvania, iar raspunsurile se vor bifa folosind telefonul
mobil. Vom realiza un studiu de piata pre-eveniment despre jocurile de societate în format offline vs cele pe telefon, să vedem care influentează mai mult jucătorul în dezvoltarea de inițiaitve antreprenoriale, esantionul vizat fiind de 100 de persoane, studiul online și offline. Acest sondaj de opinie ne va ajuta în acelasi timp pentru a adapta proiectul la nevoile beneficiarilor. In principal, o platforma online va servi pentru competare, iar promovarea acestuia va fi realizata printr-o postare sponsorizata pe Facebook. Studiul va avea premiu un voucher
Cărei nevoi a comunității clujene sau nevoi specifice tinerilor credeți că răspunde ideea voastră?
Acest proiect vine ca o componentă educativă-informală pentru tinerii pasionați de antreprenoriat, care îsi propune să antreneze capacitatiile de
negociere, strategie si gestiunea resurselor de diferite tipuri cu scopul de a-i pregati pentru intrarea în business cu un set de cunostinte utile și
de asemenea pentru a compensa discrepanța teorie - practica, ce se predă în scoala. Această gamificare de cunoștiințe are un gust mult mai interactiv decât abordările clasice în care este prezentat antreprenoriatul.
Cui doriți să vă adresați?
Tineri (14-35 de ani)
Specificul grupului țintă, dacă există (Ex. artiști, studenți, pasionați de tehnologie etc.)
Tineri, 14-35 ani, elevi și studenți în domeniul business, tineri pasionați de antreprenoriat, cu istoric în familie pe partea de business, tineri pasionați de jocuri de societate.
Cum doriți să promovați această idee?
Vom apela la binecunoscutele promovările sponsorizate pe Facebook, o serie de limitată de printuri ( afișe și stickere), promovare organică pe grupurile de boardgames și pe aplicațiile de evenimente în oraș. O să încercăm să generăm cât mai multe articole în presă și pe bloguri pentru a spori interesul printr-un concurs de articole, unde cel mai bun va fi premiat. Premiile evenimentului și al studiului de piața nu fac decât să crească atractivitatea unui astfel de eveniment cu intrare liberă.
Care credeți că va fi efectul derulării inițiativei voastre?
Cel putin 30 de jucatori participanti Reach în online de cel putin 20 000 de persoane Cel putin 5 apartii în presa.
Înapoi la idei