Inițiative
număr voturi
140
Sesiunea de vot s-a încheiat.
Clujul Altfel
Povești, Valuri și Marketing
Locul derulării inițiativei
Cinema Mărăști-22 noiembrie, orele 17 30-20 00
O scurtă descriere a inițiativei în limba română
“Povești, Valuri și Marketing” reprezintă o întâlnire a creatorilor de conținut sub umbrela a trei mari formate: povești inspiraționale din lumea online-ului, activări pentru participanți ce reprezintă valurile și panel-uri de dezbatere privind actualitățiile din domeniu. Povesti- 3 Sesiuni inspiraționale despre povești de viață ale creatorilor de conținut de 10 minute Valuri- Dezbatere de tip Karl Popper, cu o echipa pro și una contra, compusă din câte 3 persoane. Topicul este " Este sexualitatea justificabilă în acțiunile de promovare realizate de către influenceri ?". Vor fi 5 runde a câte 10 minute, prima rundă și a 2-a cu argumentele fiecărei echipe, a 3-a de demontare și a 4-a de răspuns. A 5-a rundă va fi de întrebări din partea publicului. Publicul va decide echipa cu cea mai bună argumentare. Marketing- O prezentare tehnică de 15 minute despre noutățile dintr-o rețea socială. La aceasta se va adăuga și o revista a presei din postările online. Între fiecare sesiune va fi și o pauză de 10 minute de networking și gustări.
Ce activități vor fi realizate în cadrul inițiativei?
În faza 0 vom realiza un studiu de piață pre-eveniment, post-eveniment și în timpul evenimentului despre cum arată lumea creatorilor de conținut, în speță care sunt aspirațiile și tematicile pe care le vizează micro-influencerii pentru producțiile viitoare și de asemenea ce și-ar dori și publicul. Eșantionul vizat fiind de 100 de persoane, studiul va fi realizat atât online, cât și offline. La nivel strict de eveniment, acesta va fi împărțit în secțiunile : povești, valuri și marketing. La nivel de povești vorbim despre istorisiri inspirațioale din lumea online-ului , pe partea de valuri vorbim de activări și degustări pentru participanți iar partea de marketing este elementul educațional, cel în care se dezbat subiecte de interes din domeniu.
Cărei nevoi a comunității clujene credeți că răspunde proiectul vostru?
Acest proiect atinge nevoia de informare și educare a cititorului, vorbind despre descoperire noilor tehnici de marketing, a surselor moderne de promovare a informației, fiind bine știut faptul că odată ce un micro-influencer sau chiar un influencer își pune ștampila pe un anumit produse, succesul la nivel de vizibilitate și vânzări este aproape garantat.
Unde, către ce grupuri țintă și cum doriți să promovați această inițiativă?
Ca și grupuri țintă vorbim de : Tineri 16-35 pasionați de crearea de conținut online și degustători de astfel de formate, fie că vorbim de blogging, vlogging, Youtube sau Instagraming.
Care credeți că va fi efectul derulării inițiativei voastre?
Cel puțin 50 de participanți la evenimente Reach în online de cel puțin 10 000 de persoane Cel puțin 5 aparții în presă.
Aveți nevoie să lărgiți grupul vostru cu noi membri pentru implementarea inițiativei?
Da
Inițiatori, Parteneri, Sponsori
  •  Grupul PONT
  • Primăria și Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca
  • Visit Cluj
  • Cluj-Napoca 100
  • Centrul Cultural Clujean
  • Federația Tinerilor din Cluj