Clujul Altfel
Antreprenor în jocuri de societate
Cine sunteți voi, cum v-ați format?
Clujul Atlfel este un grup informal de initiativa format în 2016 de catre George Olteanu si Alexandru Bogdan, continuat în 2019 de catre Eduard
Neacsu si Catalin Iurcut cu scopul de a organiza proiecte de tip outside the box. In cadrul grupului informal de initiativa Clujul Altfel s-a pus
mereu accentul pe partea de comunitate si industrii creative. Biz-Art a reprezentat un apel de proiecte artistice în urma caruia 3 tineri aspiranti
siau organizat propria expozitia la Cinema Dacia, evoluând de la prima editie din 2016 când a fost doar un trainning antreprenorial pentru artisti.
“ Si Clujenii Viseaza Câteodata “ a fost o seara de educatie nonformala pentru copii în care am citit povesti si am încercat sa le corelam sensul cu
realitatea actuala gasind solutii la probleme recurente ca discriminarea, bullyingul sau comunicarea cu parintii. Pe partea distractiva s-a
organizat în cadrul aceluiasi proiect si proiectie de filmulete si sesiuni de cântece si improvizatie la chitara. “ Povesti,valuri si Marketing “ a
reprezinta punctul de plecare pentru proiectul de comunitate online locala. Pentru prima editie format a fost divizat în 3 sectiuni, una de povesti
inspirationale, a 2-a de dezbatere de tip Karl Popper si ultima de tehnicalitati de tip marketing sub forma legaturii industriei auto cu Spotify.
Finalul a fost condimentat cu trecere în revista a articolelor din blogosfera locala.
2022 va reprezenta un punct de referință în materie de realizări civice pentru acesta grup informal, mai ales că se va reveni în formula de evenimente offline.
Locul derulării inițiativei (locul fizic sau mențiunea „online”, eventual detalierea platformei/soluției online)
The Guild Hall, Cinema Dacia, Casino
O scurtă descriere a inițiativei în limba română
“Antreprenor în jocuri de societate” reprezinta o serie de competitii de tip jocuri de societate cu tematica antreprenoriala aflata la a 2-a editiei,
dedicata în principal tinerilor, studentiilor aspiranti în tainele mediului de afaceri. Vorbim aici de Europolis, Capital +, Dixit, Activity, Saboteur, Catan, Dungeon and Dragons Stranger Things Edition, Nu te supăra, frate, Sah, Rummy si Povesti Intunecate. Conceptul va avea si un concurs de cultura generala de tip Kahoot.it si Quiz-Trivia România. Sperăm ca măcar 160 de pasionați de boardgames fie parte directă din acest concept și la nivel macro să ne extindem până la 20 000 de persoane.
Ce activități concrete doriți să realizați în cadrul inițiativei?
Jocurile de societate care se vor practica vor fi: de Europolis, Capital +,Nu te supăra,frate, Saboteur, Catan,Dungeon and Dragons Stranger Things Edition,
Sah si Rummy. Pe partea de cultura generala Trivia România va avea mai multe sectiuni ce cuprind istoria, sportul si geografie tarii noastre.
Kahoo.it se va concentra pe partea de întrebari despre industria alimentara din Cluj si Transilvania, iar raspunsurile se vor bifa folosind telefonul
mobil. Vom avea 10 premii ce vor consta în jocurile de societate, mai ales versiunea Stranger Things de D&D. Vom realiza un studiu de piata pre-eveniment despre universalitatea jocurilor de societate, care sunt cele mai îndragite si daca au vreo
influenta sau chiar vreo importanta în activitatea antreprenoriala a pasionatiilor, esantionul vizat fiind de 100 de persoane, studiul va fi realizat
atât online, cât si offline. Acest sondaj de opinie ne va ajuta în acelasi timp pentru a adapta proiectul la nevoile beneficiarilor. In principal va fi o
utilizata o platforma online pentru competare, iar promovarea acestuia va fi realizata printr-o postare sponsorizata pe Facebook, ce va avea si un
premiu de tip vocuher care sa motiveze cât mai multe persoane sa raspunda la întrebari.
Cărei nevoi a comunității clujene sau nevoi specifice tinerilor credeți că răspunde inițiativa voastră?
Acest proiect vine ca o componenta educativa informala a tinerilor pasionati de antreprenoriat, care îsi propune sa antreneze capacitatiile de
negociere, strategie si gestiunea resurselor de diferite tipuri cu scopul de a-i pregati pentru intrarea în business cu un set de cunostinte utile si
de asemenea pentru a compensa discrepanta teoretie utila - practica ce se face în scoala
Cui doriți să vă adresați?
Tineri (14-35 de ani)
Specificul grupului țintă, dacă există (Ex. artiști, studenți, pasionați de tehnologie etc.)
60 tineri 14-35 pasionati de jocuri de societate, filme, seriale și mai ales Stranger Things
Cum doriți să promovați această inițiativă?
Facebook Ads,articole pe bloguri și în presă pentru promovare și diseminare.
Studiul de piață va ajuta și el la rândul său, mai ales că vom pune un premiu la dispoziție și vom conectare sfârșitul chestionarului cu linkul de înscriere de eveniment.
Ne gândim la premii cât mai atractive de genul D&D Stranger Things edition.
Și grupurile de facebook de la edițiile anterioare alături de baza de date cu emailuri credem că o să ne ajute destul de mult.Din rațiuni ecologice vom raționaliza partea de printuri.
Care credeți că va fi efectul derulării inițiativei voastre?
Cel putin 60 de jucatori participanti Reach în online de cel putin 20 000 de persoane Cel putin 5 apartii în presa.
Înapoi la inițiative